Saturday, April 17, 2010

Tak Tau Nape

aku tak tau nape
dekat2 final create design ni
idea aku xdatang
berak sungguh
macam kena block je otak nie
daripada nk bagi idea masuk

aku tak tau nape
dekat2 nk final sem ni
byk plak perangai2
yang menyakitkan hati
daripada kawan2 aku
keluar
dan menganggu ketenteraman aku

aku tak tau nape
dekat-dekat nk ujung sem nie
aku jadi malas sgt
letih pon ada
asyik tdo jer
n xsecergas dlu

aku tak tau nape
adakah aku yang bermasalah
atau org2 di sekeliling aku ni
yang menimbulkan masalah
dekat aku?

aku sebolehnya aku xnak tau
sebab aku nk teruskan hidup mcm biasa
dengan ketenangan
n ketentraman

susah sgt ke nk jaga hati n perasaan org
susah sgt ke nk paham bahasa
atau permintaan org
susah sgt ke nk respect orang

dan aku tak tau nape
yang salah dibela
dan yang betul
didiamkan
walau nampak nyata

tlg beri jawapan
oh tidak
hanya putarkan smua ni
kepada normal
semula

beri aku ruang
untuk bernafas
dan
kembalikan keadaan
seperti dulu


LOCATION : hot room
EMOTICON : tired. stress. depress.

No comments: