Wednesday, August 31, 2011

Salam AidilFitri

assalamualaikum & selamat hari raya!
time aku menulis blog ini, sudahpun
masuk 2 Syawal n jam skrg dh pn pkol 256pg
diulangi yer.. pagi bukan petang

mimpi apa update blog pepagi buta ni
dalam mood raya plak tu
actually td aku dh terbongkang pon
dari pkol 6, terjaga smyg mghrib jam pkol 8
dan bantai tido balek smpai pkol 11

skrg ni ha amek kau segar semacam jekan
anyway let's talk bout raya la weh

ok persiapan raya aku thn ni already prepared
actually..
sbb aku just pakai balek baju melayu, sandals
and some things yg aku dh bli time kakak aku
nikah bulan 6haritu
dlm erti kata laen, persiapan nikah lagi meriah
drpd persiapan hari raya. harap maklum. hehe

ok 1st day macam biasa, lps mintak maaf 0-0
terus gerak ke kubur Atuk aku then shoot to
rumah Nenek aku (i dun call it kampung sbb bukan
kg pon. nenek aku duk rumah teres!)

jmpa all the cousins and unties n auncles, makan2
dan tido kekenyangan! hehe

sounds lame isn't? so wat's the difference dis year!
of course it has. jeng3

buat pertama kalinya dlm hidup aku (spjng yg aku igt)
aku pegi beraya rumah kwn pd hari pertama! yeay!
kebetulan rumah dia xde jauh sgt dgn rumah my grandma
in fact i have my own car kan, so terus gerak.

the meals were awesome and raya is just about eat eat eat
je aku rasa. btol kan?

dats y la terbongkang hampir 4jam. isk3 nafsu kan
esok dan esok ada lagi agenda mengenai raya thn ni
klu sempat, aku akan update kan sini. tata.


No comments: