Sunday, February 27, 2011

FIREWORK

aku seorang yang gila muzik
aku sure korang pon sama
muzik apa aku layan?
when talkin' bout music, i become
soo universal n neutral.
cewwah

maksudnya
aku melayan smua lagu
ikut mood, masa n keadaan

anyway
actually first time aku dgr lagu ni
aku suka dgn melody dia
cuma xsure sapa nyanyi & tajuknyer

lastly baru aku taw
Katy Perry yang nyanyi lagu Firework

lpas dh tertarik dgn melodynya
aku pk "ok ni mesti puji-memuji pasangan bagai kan"
lpas tu time xbuat apa-apa
(wpun hakikatnya keje setinggi condo 20tingkat xbuat!)
aku pon dgn rajinnya pegi search maksud n liriknya

bukan pe
untuk lebih menghayati
hahaha

ternyata
sangkaan aku meleset dowh
kenapa?

actually lagu ni adalah
lagu motivation
really? the lyric is awesome okeh!

mmg sesuai sgtla utk mereka-mereka
yang perlukan semangat n motivasi
untuk meneruskan kehidupan

i'm not goin to put any video or even lyric
here..
bcause dis is not 'ruangan iklan'
hehe

ciao

EMOTICON : karaok-ING

LOCATION : dining (doin' last minute work! ngee)

No comments: