Thursday, March 10, 2011

HARI INI HARI KHAMIS

hehe perlu ke tajuk camnie?

ok actually hari ni supposed to be
hari yang menakutkan
hari yg penuh dgn kata caci maki
dan juga hari lemah smangat

sebab pe?
sbb hari khamis & selasa ada subject design
which is i have to meet my lecturer yg
freaking emo dowh!
huhu

tp laen plak sbb rini mood aku kinda happy
tataula
myb sebab kerja 'sekolah' untk hari ni dh
70% aku siapkan

mana tak 70% wei
satu malam aku berjaga
smpai kecut sudah otak aku

*dah lama xstay up lagu ni*

lpas tu dh habes kelas igt terus nk peluk bantal
but one of my friend ajak gi lepak makan plak
dah lepak makan tu bleh plak merayau

habes segala plan diet perut & diet 'pocket' aku..
punyerla letih smpaikan smbil berjalan pon
aku rasa cam mau pejam mata n tdow!
*diorang lmbat sangaattt!! hihi

tp xperla at least bleh release sikit tension
ingatkan balek nk tdo smpai koma

rupanya tak boleh sbb pkol 8pm dh dapat
calling time from my mommah
yerla kena hantr ma sis plekk pkol 11 kat duta
*pengsan

dah setel
igtkan bleh la nk peluk bantal smpai esok pagi
rupanya tak boleh jugak cuz
i have to wake up early tomorrow

nak kena alihkan kreta sbb
tumpang parking org
pkol 8pg pulak tuh!
** pengsan lagi


EMOTICON : tired

LOCATION : bed
orang

No comments: