Tuesday, January 13, 2009

SUM.MAN

KL oh KL… life cost mmg tinggi.. because of dat, no wonderla org sanggup buat mcm2 untuk dptkan duit kan.. I guess.. ada yang dari cara yang halal like overtime or part time.. xkurang jgk dari sumber yang ‘tak kena time’.. haha..

Actually xleh nk salahkan orang MBPJ (aku xtau nk panggey dia dgn gelaran per.. pakcik polis cam xde kna mengena jer…) sbb mmg dia btoi pon.. aku yang salah…



Yerla.. bak kata kawan aku… kedekut RM berapa sen jer.. kan dh rugi rm100…!!

Actually aku xexpect plak akan kena saman… yerla spnjg aku drive kt kl nie, xpernah plak aku byr parking yang stakat tepi jalan.. len la parking dlm mall ker… adoi..

Tapi benda dh jadi kan… so aku mintak tlgla kazen aku tlg setelkan saman tue… thnx abg awie yaa!! (hopefully got discount for dat summons..) hahaha

Nsb baik time tu kewangan pocket aku masih di tahap stabil.. waakaka..

So yg buruk tu jadikan pengajaran yerr edi!

::ciao-::

No comments: