Thursday, January 8, 2009

TAHUN BARU

Stiap kali masuk tahun baru, words mcm azam, semangat and watsover mesti kita slu dengar kan.. xdilupakan juga kembali ke skolah.. hahaha…

Anyway, for da first time ritu, aku gi bersosial sambut new year.. sblum2 ni celebrate depan tv jer.. wait wait.. cam xssuai plak kan guna istilah celebrate or menyambut.. tp.. ermm nk ganti dgn ape ek.. haha merasaila.. I think dats better…

Actually ritu xplan pon… tp ada gk rasa2 nk pergi.. hahaha.. at da same time plak aku berjaya menge’pau’ kreta dri akak aku… aku manerla mampu pakai kreta kann…

So ptg tu lpas kitorg balek dari giant gombak, terus shoot ked a curve.. itu je pony g near by dgn tempat kitorg..

Time tu dh dekat2 maghrib.. setan pon dh mula kluar time tue.. huhuhu.. mmg agak bykla kreta time tu tp still terkawal…

Tp ktorg xterus lepak kat sane… tp pegi ikano dulu.. sbb 2 of my frens xpernah pegi lagi situ… orang pon xbrapa ramai sbb smua rasanya dh gi kt tempat events kot…



Salji salju kt ikano J not too old to play dat


Dekat2 10pm kitorg gi ikea plak… sempatla pegi.. nseb bek xtutup.. hahaha..

dalam ikea…

Lpas tu dh dengar bising2 kt luar.. erm nmpak jugakla faizal tahir n few artists yang aku pon xbrapa knal…

Lpas tu kitorg terus kuar.. punyerla ramai orang.. dh mcm lautan manusia dah…
Mmg social habestla time tue.. tp most of the people yg kt situ remaja la… mcm2 gaya, mcm2 prangai, imej n macam2 lagila ada kat situ…

Ni gmbar dekat cineleisure ni plak kt da street

Tp yg xbestnya tue, time tu aku tgk arak dh jadi mcm pepsi n coke dah… bebas sgt di’served’kan kat org2 yang dtg.. adoih…. Rosak rosak…

Tp aku mcm suka la time tue… myb mcm rusa msuk bandar kot.. hahaha.. tp alhamdulillah aku masih dpt mengawal diriku nie.. wakakaka

Yang klakarnya, kwn2 aku td tue (for ur information they are girls and wearing tudung) dh xtahan dh dgn suasana time tue.. pening diorg ckp.. tp mmg takut jugakla kan mana la tau kot2 bergaduh ke pa ke ker.. dhla ak sorg je laki..


Bergambar sblum dipaksa pulang L

Dengan kecewanya aku pon kna blah dari situ.. tp mula tue mmg aku xnak balekla.. puas aku mengelat.. hahaha..

Tp bila dh kuar dr tempat tue, kt highway pon, tetiba kitorg dgr bunyi kuat.. cuak gk a sbb aku igtkan kreta aku kna laggar… (fobia kan….) huhuhu…
Rupanya2 bunyi firework.. kuat giler… lpas tu pe lagi.. terus brenti kreta kt tepi jalan.. time tu actually dh byk pon kreta benti kt tepi jalan.. hahaha…



Weehoo fireworks cantik n besar beb!




Wpon xdpt celebrate dlm kawasan yang ramai org… tp puas hati jugakla aku mlm tue…

No comments: