Monday, May 25, 2009

suKAMU

kali pertama kita bertemu
ku buat xtahu pada dirimu
walaupun dalam hatiku ada sesuatu
darimu

tapi semakin menjauh semakin aku kau dekati
memberi harapan yang tak pasti
bila aku rasa sesuatu
lantas cuba mendekati kamu

oh.. ternyata ku suka padamu
tapi ku pasrah bila frenstermu ku buka
ku lihat kau dan cintamu
tidak tidak! umpama serpihan kaca hati ku hancur
tak terkata...

sejak itu
ku mula jauh dari mu
membawa diri menyendiri sepi
walau sering bertemu
dirimu ku elakkan namun kau sentiasa
mahu kewujudanmu dirasai
kenapa bgitu?

hari berganti hari
ku mengalah pada suratan untuk mendampingimu
waktu lapangku menjengah kembali ke ruang frenstermu
ah.. nyata tiada lagi gambar mesra kau dan cintamu

ku tersenyum
walaupun senyuman itu tidak bagus bagi kau & cintamu
dan kembali mendekatimu
ku mula bermimpi
saat indah andai kita bersama
namu pasrahku karna ku sedar
harapan untuk milikimu sukar

kini anganku tingal butiran bak pasir
kerna kau kembali bahagia dgn cintamu
oh mengapa begitu di saat ini
bila kau mula mengisi ruang di hati

akhirnya ku menyerah
aku hanya mahu kau
berhenti memberi harapan untukku
teruskan mencintai cintamu

biar ku tunggu
mungkin ada sinar keajaiban berlaku
sabarku menanti dirimu
walau kepastian untuk itu samar

** benda kat atas ni (aku xtau nk panggil ape.. tp lyric lagu actually) aku tujukan pada sang DIA walaupun aku tau dia xtahu pasal benda nie.. arghh gilerr!

No comments: