Sunday, September 27, 2009

Blog Yang Dah Berhabuk!

setiap kali nk start post kat blog nie, introduction adalah
perkara yang susah utk difikirkan. nk taip perkataan2
tadi pon amek masa jugak. huhuhu..

mata aku ni dh nk bersin bila bukak blog aku sendri.
perrrghh.. bukan ape beb, dah lama aku nk
update.. kali ni xnk guna alasan bz n xde connection.
tp nk guna alasan aktif sket sjak dua menjak ni
dengan Facebook! yeaah..

tp tu bukan tajuk utama.
hari ini, akan jadi hari terakhir aku kt kedah.
cuti 2mggu cepat btoi nk habes.
aku gagahkan jugak jari2 aku ni untuk mengetuk
papan kekunci ni.

raya tahun ni bagi aku satu yang simple! tapi puas!
puas sebab ape.. sbb aku rasa aku berjaya
manfaatkan cuti, puasa dan jugak rayaku kt sni.

yerla, seblum ni dh 2bulan aku xjenguk Kedah. 2 bulan
tu bagi aku, lama woo.. 2x aku xbalek. cuti merdeka n
cuti awal ramadhan. smua org balek. aku bukak pose
sensorg je.. rasa mcm kt kl ni tggl aku sorang2..

xpe, benda dh lpas..
mcm aku ckp tadi, raya thn ni begitu simple.
byk design works yang kna settle ditambah dgn
assignment2 sampingan. smpaikan aku terlupa
raya dh nk dekat n baju melayu xbli lagi.

tu pon biler mama aku dh bising2..
segala pakaian raya pon bli ala kadar jer.. mungkin
sbb dh tua kot.. huhuhu..
n satu helai baju kemeja kolar yang diberikan oleh
kwn aku. klu x, jgn harapla aku nk pakai baju jnes
mcm tue...

hari2 seblum cuti tu mmg menyakitkan la dlm hidup aku.
xpayahla nk cerita kat sni kan.. cuma aku rasa
ksabaran aku mungkin dh smpai ke tahap klimaks.

hari kepulngan ke kedah pon tiba.
alhamdulillah semua berjalan lancar wpon agak cuak
takut2 terbangun lmbt n terlepas flight!
thnx so much to naz!

yes! aku adik bradik pertama yg balek kg dlu..
day by day, adik beradik aku yang laen pon balek..
tp, suasana raya xdela semeriah tahun2 lpas..
tak tau naper..

dan skrg mata aku pon dh ngantuk
n badan aku pon dh kesejukan teramat sangat
sbb kotak pendingin ni terlalu sejuk. mungkin.

mungkin bersambung lagi aktiviti mengetuk keyboard ni esok...

1 comment:

raza said...

aysshiiimmm....
gatal hidung aku, bersin..
hahahahha...