Sunday, January 17, 2010

90% archieved

sbnrnya aku malas nk post pasal benda nie
ye ah sbb macam xpenting je kan
kang pe plak org cakap
tapi pedulik ape aku kan
blog aku, aku punya pasal ler
haha baek sungguh bahasa

sbrnya aku ni xmacam laki
biaser..
luar biasa..
hehe
sbb...
aku
sukaaaa
shoppingg.....

ada ke laki yg suka jalan2
mcm aku
best pe shopping wei
xpon jalan2 dlm
shopping mall
release tension wo...

skrg ni plak
aku bleh plak duk type blog
dlm kedai mamak
xpernh aku buat
tulis blog di kawsan
public..
nseb bek org xramai
yela skrg pn pkol 436pg gilerrr!
smua org dh tdo

back to da topic pls...
sbnrnya aku dh plan
biler duit dh banyak skit dlm
tabung (hehe)
aku nk g shopping

aku dh target
nk bli jeans romp (priority!)
then aku just ada 2 hari je utk
mulakan marathon shopping

spnjg 2hari tu bykla
benda yg aku bli mcm

baju romp dh tercapai
t-shirt soda pon bli
sun glasses pon dh bli
dan byk lagi

wallet yang xde dlm list
aku bli jugak
tp smpai skrg ni
jeans romp aku xbli lagi
so..
mana satu priority?
ngeee...!

No comments: