Saturday, January 2, 2010

2009

tajuk untuk tajuk post kali ni mmg agk ketinggalan
hehehe..
takpe xpe.. ada tujuan tue..
tujuannya.. adalah utk aku recap balek perkara2 yg terjadi
dlm hidup aku, di sekeliling aku...

1. duka

awal2 tahun 2009 lagi sbnrnya mcm dh bagi assumption o summary
bagi keseluruhan tahun 2009 nie..
cuma instinct aku yg xmempedulikan kot..
antaranya,
mdapat tau yg aku fail design, bnyak gilerr saman parking yg aku dpt,
perselisihan faham dgn kawan2 n penutupnya,
kesukaran aku utk mendaftar masuk sem 5...

2. perkenalan

spnjang 2009 jugak mcm2 manusia aku jumpa a.k.a berkenalan..
reality, dalam internet, dalam kelas dan macam2 lagi.. ada yang
menyenangkan, ada yang menyakitkan hati.. tp nama pon
manusia kan.. mana ada yg perfect.. maaflah nama2 mereka xdpt
disertakan.. nnt kena saman.. hehe

3. topeng terbuka

org ckp, Tuhan klu nk bg petunjuk kt manusia, sekelip mata je kan
dan alhamdulillah dah banyak petunjuk aku dpt psl sifat2 sebenar
org2 di sekeliling aku. pasal ex-housemates, rumet dan bekas
kawan aku yg bleh kata rapat jugakla.. alhamdulillah..
next time, berhati-hati

4. buang yang keruh
org yg pernah aku tinggalkan, n ada juga yg aku xbertegur sapa,
(bukan ape, sbb aku klu dh gaduh dgn org, langkah terbaek, mengelak
n berdiam..) dah pon diselesaikan dgn baek..
ada lagi
lecterur yg aku ske (ske disini maksudnya suka cara dia mengajar!)
kembali ajar aku utk kelas design yg aku fail tue.. see.. hikmah kan?
hehehe..
lastly,
aku cuba menebus kesalahan aku sbg anak yg... xamanah.. walaupon
aku telah, sedang dan akan sentiasa mendapat balasan utk masa depan,
tapi aku terpaksa terima.. sapa suh jd jahat lagi kan kan? aahh..

soo smua benda kan atas nie
jadikan pengalaman
org ckp, experience is da best teacher u know!

*dah 2010, maksudnya blog aku dh 1tahun.. ni klu ada anak dah bleh berjalan =p

2 comments:

mira ellyna said...

yeah pengajaran utk tahun 2010 dan seterusnya.. Hepi new year even da 3ari hehe

edylicious said...

yeah thnx mira