Saturday, March 7, 2009

HIL_NG? (part. 2)


beberapa jam tulis blog nie, aku mendapat miskol yang bertalu-talu dari no 013 yang aku xkenal..

rupanya, sahabatku, si Lolito (sekadar nama gelaran.. xmau dia menumpang populariti)

ksian giler kat dia..


dia ngadu kt aku... hp dia yg baru dia bli tue, LG phone k360... (dat phone is quite gud) hilang!!

damn!! aku punyerla terkejut beruk..

bio betol..


dia pon dlm nada yg sdeh, (yerla xkan hepi plak hp ilang) ceritala bla bla bla tentang kejadian tue

time tu dia tgh mandi.. n then hp dia charging kt ruang tamu.. so biler dh habes mandi, hp dia dh xde.. maybe pegi bsiar2 kat luar kot.. tp bila dh tunggu punya tunggu, didapati hp kepunyaan Lolito tu btol2 hilang


perghhh bebb.. hp baru bli tu... xsmpai 2mggu... dh ilang..

aku yg mendengar pon geram.. aku pon menenangkan sahabatku itu dgn kata2 manis (ala-ala fadzilah kamsah)

yerla.. aku phm la sangat keadaan dia time tue.. sbb.. utk pengetahuan korang.. bnda yg sama jd kt aku last week...


dia pon pasrah mcm aku.. berbekalkan ayat keramat aku.. YERLA.. BENDA DAH ILANG KAN.. HILANG AA.. haha


tp dlm ati mmg Allah je tau betapa bengangnya...

kitorg pon merapu la jgk smpai nk gi jumpa bomohla, itu la ini la

yg si Lolito ni lagi dasyat... pegi jmpa bomoh sbb nk bomohkan org tue.. wakakkaa.. marah punya pasal kannnn...


xpela Lolito.. what can i say.. redha je la

lgpon... dgn kejadian tue, suspek kini dh xkabur lagi utk dikenal pasti (ayat ketua polis pulak..)


klu nk tau hp dia bentuk caner.. ni ha kt bwh nie...

LG phone model K360... tp dia punya kaler pink... gurlish gitu...


kpd Lolito, klu ko baca blog nie, jgn tgk gmbar hp tue.. hihihi... mmg sakit hati... haih.. lpas ni xtau apa plak yg nk ilang kt rumah korg tue... tp Lolito, simpati aku utk ko.. dats my last words...

No comments: