Saturday, March 7, 2009

HIL_NG?

yo! warhaha lama giler aku xupdate aku punya blog..
tu pon lpas aku tgk kt seblah nie >>>
last skli pon bulan january
so bulan feb satu apa pon aku xpost..

bukan sj2 xnk post, n bukanla sbb malas (really.. ermm i guess)
haha

lemme think back, sbb pe aku xpost eh... hermmm
a) BZ yang teramat (sounds klise... oh no!)
b) once dh balek kl, connection dia punya susah Ya Rabbi.. yela.. aku just depends on connection kt mamax kat bwh rumah ni je.. tu pon klu aku rajin bwk turun la kan...
c) sila ulangi a) dan b)...

sbnrnya byk benda yg berlaku spnjg xupdate blog nie.. haih.. baik, buruk, manis pahit smua ada..
tp yg xbrapa manis tu yg banyak.. aiseyman.. membebel lagi.. bla bla bla...

sejak dua menjak ni sekeliling aku jd kelam kabut, kuca kacir kuaci kuali mcm earthquake jer
xtau nape.. aku ok jer..

tp yg kerap berlaku - hilang... hilang ape? sapa ilang? apa yg ilang? haha

aku ksian dekat 2kwn baek aku tue.. rumah diorg.. duit dlm purse pon bleh ilang.. dasyat la pencurik tue eh
puas la duk point kat someone tue, someone nie (tp senyap2 jela kan.. xdela direct)
n smakin hari smakin byk andaian n siasatan dibuat
tp seems like pencurik tu seorg yg licik

n skrg penyiasatan di tahap akhir n insyaAllah bkal mengetahui indentiti pencurik tue... hoho..
wahh mcm polis plak ayat aku...

ksian la bebudak rumah diorg.. pantang tinggal duit jer, lesap, tinggal beg duit jer, duit lesap (nseb bek beg duit xlesap.. melampau aa)
toyol pon kalah camni kan..

bukan tu jer.. yg paling sakit ati, hamster aku (sbb aku suh diorg bela kan.. aku blum bersedia menjadi ayah.. :P) pun bleh hilang!!! dasyat btol.. tah mana tah CHARME aku tu skrg eh
agak2 dh kenal jual kot.. n ditukarkan kpd duet.. isk3...

aku pon teringin sgt nk tau sapela pencurik sebenar
mcm tunggu drama ala ala penyiasatan kt tv jer.. wpon aku rasa sasaran awal aku adalah tepat
wakakaka...

No comments: