Monday, March 9, 2009

HIL_NG? (part. 3)

aku tgk jam.. 2:33a... bbrapa jam ja lagi tggl sblum aku balek kl..
arghh.. laziest mood.. yerla.. cuti smggu.. kerja yg bwk balik pon xsentuh sgt.. sigh...
lpas tu rindu plak nk berpisah dgn adik2 aku kt rumah nie.. lpas ni sushla nk surf tenet.. because of the connection sooo limited.. haha


tp aku kna ttp nk luah the last part pasal hilang nie..


dh smggu 2hari berlalu... mmg baru lagik.. n aku xkan lupakan smpai bila dlm hidup aku


satu insiden yang berlaku.. kehilangan yg xdpt aku lupakan


kehilangan yg tragik, penuh konspirasi, dendam n bla bla bla..
aku pon xtau knp benda ni akn jd kt aku... xterlintas lansung.. damn!!





pagi jumaat yg lpas lps ( 27022009).. hp aku hilang!! kna curik!!


mmg pening n xkan habes punya klu nk cakap n pk pasal kehilngan hp aku nie.. penuh kronology..


mmg aku ada plan nk bli hp baru... tp xdela secepat skrg.. n bg aku.. aku dh xde nafsu dh nk bli hp baru.. mmg dlu yer.. time zaman skolah2.. hp paling lama aku pakai pon.. 5bulan.. sbb aku ni jenis sorg yg cukoopp cpt bosan dgn samting..


tp menjadi sejarah utk hp, kerna dh setahun lpas aku setia menggunakannya.. aku pon xtau nape.. bg aku.. itulah hp paling lama n paling 'sempurna' dlm hidup aku.. wpon xde 3g.. xde la canggeh mana pon.. tp aku puas bila guna hp tue...


n lbeh bernilainya hp tu pd aku sbb aku bli hp tu pon pakai duit gaji aku.. first duit gaji n first kerja yg aku pnah buatla.. i mean first time i did a part time work in life..


wpon pada mulanya aku xbercadang nk bli hp tue n xkesah sgt pasal duit gaji tue..


tp.. slama aku duk menajga hp tue.. susah snang bersama.. alih2.. hilang disebabkan sebab yang 'ciput' (betol2 xmasuk akalll....)



selamat tinggal sayang... -gmbar ehsan Google.


haih... aku pon xpaham reason yg sbnr pencurik tu nk amek.. yang paling tak logik, kejadian tu berlaku dgn tak logik skli.. hahaha...

frankly speaking, aku xdpt nk habeskan blog aku untuk part nie.. myb next time i'll continue.. sbb otak aku skrg mmg berserabut.. n aku xbleh nk pk.. how i will facing with dat pencurik on dis tomorrow.. sigh!!..

we'll see.. for da next chapter..........

No comments: