Saturday, April 18, 2009

FINALLY! haha

yo!

smlam.. eh hari khamis ritu, aku sempat lagik meluangkan masa pegi ke Jusco dgn 2orang kawan aku wpon pada esoknya (iaitu bersamaan hari Jumaat) aku ada presentation English di mana preparationnya xsmpai 50% pon..

aku dh target.. xnak pegi lelama.. lgpon aku ada mission nk pegi sane
i have to buy contact lense + kasut kulit kaler itam

dh lama aku xpakai lense.. asyik bergantung kt spek mata yang bleh men'spero'kan mata aku nih...
beberapa minit sblum blah tu, tetiber aku rasa nk gi Secret Recipe.. aleh2 teringat aku pada KFC!
ya..! i got something to DEAL with KFC...
ah lama dah aku pk pasal benda tue..
n dh lama jugakla aku postpone.. sigh...

ermm.. lemme reveal apa benda tue..




MAAF GAMBAR FLOOR PLAN
SUDAH HILANG!

floor plan view (menggunakan bahasa akitek.. korang apa tau...)




pandangan hadapan.. (still menggunakan bahasa akitek)



yahh.. plastik sudah dibuka.. jeng jeng jeng...



tada... cumell gilerrrrrr.. hahaha taksub taksub



tetap comel wpon background gmbar berubah..


xpedulik apa kata orang
akhirnya aku dpt bli jugak tabung KFC nie.. huhu kecoh je kan

xde, actually its look cute la..
lgpon teringin dlu2.. kak aku pnah ada.. tp time tu bukan tabung.. tapi radio
yang specialnya about dis tabung, siap ada muzik lagi bila masuk duit


wakakakaka...



so skrg i can say gudbye to botol mineral.. cewwah poyo lagik..
but tabung ni agak berat la tambah2 lagi when its come to full..
tp xpe.. yang penting aku epy... =)

No comments: