Saturday, April 18, 2009

MERAH.PUTEH



ha.. biler aku tgk iklan citer ni kt tv.. mcm rasa interested plak nk tgk drama nie..
lpas aku tau drama ni keluaran RADIUSone production.. lagila aku xsabar nk tgk

sbb.. citer2 yang dibuat oleh RadiusOne ni mmg best
laen dari yang laen..

last citer yg aku tgk yang citer sindarela.. best giler..
mula tu xlayan.. tp bila dh tgk satu 1episod jer, terus tangkap layan (perkataan baru utk hari ini)..

quick synopsis yang aku tau pasal citer ni.. adaptation dari citer bawang merah bawang puteh..
tp yang uniknya (RadiusOne always come out with different n amazing n brilliant ideas!!) citer nie, bawang merah puteh tu laki..

n so far aku tgk citer nie.. diorg ni xbergaduh.. gud siblings..
tp permulaan citer ni agak lembab n kurang elemen kelakar la compared to Sindarela yang aku nk pecah perut..

tp of course la citer ni better dari citer bawang merah puteh version indonesia yang merapu, khurafat n sbgnya tue.. hahaha

yang xbestnya, citer ni time petang je.. time mlm ada gk ulangan kt tv9.. tp rumah aku xdpt tv9.. damnn!!!

n disebabkan skrg ni aku busy giler.. so aku byk miss la pasai citer nie..
tp klu aku free, aku akan catch up balek kt internet..

No comments: