Saturday, July 4, 2009

Seminggu terakhir

daripada 2 bulan eh xsmpai pon..
jadi 1 bulan..
jadi 3mggu..
skrg.. tinggal lagi 1 mggu jer..
minggu terakhir utk aku menenangkan
fikiran n melepak sepuas2nya kt rumah
hah lepak?

minggu ni la paling bz kot aku rasa
yela.. td ptg hntar adik aku balek u dia
majoriti smua kengkawn aku dh masok u memasing
so dh xde masa n org utk diajak menjadi kutu malam
hohoho...

aktiviti2 mcm membuang masa berjalan2, bershopping
berjogging pon sudah diperlahankan sehingga ke tahap
diberhentikan.. aaagghh nnt balek kl xdenyer nk
exercise2 daah..

bz sbb..
keje2 rumah pas ni aku plak yg terpaksa takeover secara
paksa rela.. heh!
lpas tu..
nk kna kemas bilik lagi.. bilik dh di tahap 50% transformasi

td dh la bengang dgn tukang kayu xguna
aku bli almari tu mahal la bodo
ko nk cakap byk apehal
tah2 lbeh dari separuh gaji kau!
jgn smpai aku hina kau kang..
nexttt...

barang2 diri mcm shampoo body shampoo segala mak nenek
pon blom bli lagi..
naseb bek ticket dh book.. tp xprint lagi.. hehe

lagu yg adik aku download byk2 dlm laptop mama xtransfer
lagi masok dlm laptop o hp aku
nnt esok nk balek baru kelam kabut
then biler laptop hang nk ngamok
itulah aku

lpas tu nk kena bersedia dari segi mental plak
yela.. bila balek sana nnt
nk kna jmpa dgn kawan2 yg 1001 satu perangai
998 jenis perangai buruk, 3 je yg baek..
ha ha jahat x..

lpas tu sdehla nk berpisah dh dgn adik2 aku ni ha
parents, aku xsdeh sgt.. haha

ooopppss!
tgh xsedap hati nie
slen nk kna berjumpa dgn makhluk2 yg agk menyakitkan
hati, tgh memikirkan jugak pasal 2 benda yg akn buat
aku pikir smpai pening kapla...

satu.. pendaftaran
mesti sangkut
hutang la.. tu la ni la
banyak songeh..
kedua.. ni lagi takot
pasal result
mesti kena repeat design
adooiiiyy!!

hari ni hari sabtu 1154p
6minit lagi masuk hari ahad
dh kurang lagi satu hari
so tinggal xsmpai 6hari lagi
waaa....

1 comment:

DanieL AdiE said...

yeah...berjaye memfollow ur blog...
hahaha..plus, org pertame komen entry nie..
well, hepy study dude...

http://danieldeadie.blogspot.com/
kalo sudi, follow r my blog..