Wednesday, February 3, 2010

ENJOY GILER!

aku xtau nak cakap
betapa enjoynya aku
dgn apa yg aku buat petang
tadi.

yeaahh...
yang penting
aku xpercaya
matlamatnya tercapai sudaa...

petang tadi
aku, kwn baek aku dgn 2lagi
kawan perempuan aku
kitorg pegi maen
badminton...

dengar cam biasa kan
tapi mmg luar biasa
bagi org mcm aku
yg xpnah nk involve
dlm sukan2 nie

pastu
xpernah la plak kan
nk sewa court badminton
semata-mata
nk maen badminton

mcm aku cakap
aku ni suka benda2 yang lasak
n peluh2 nie..
wakaka apa itu peluh2... ?

tp tu la
malas nk bergerak
biler dah bergerak..
mmg layann...

aku awal2 lagi
dh btau member2 aku
yg aku xtawu maen
sangat badminton ni
just tau pukol je
tu pon xtere la..
kkdg pukol angin jer..

tp biler dah starting tu
member aku bleh plak
ckp yg aku ni tau main pon
uikss terharu jugakla..

sbb dia ni pon terer jugak
tapi yang pentinnnngg...
slama 1jam tue..
diorg silih berganti kuar court
last2 tinggal aku jer
perrghh hampir sejam dowh
main non-stop

excited punya pasal
lupa plak nk stretching
balek2 rumah
mmg rasa mcm nk g
rumah urut lah..
hehehe

xpe.. yg penting aku
njoy giler..
kuar sikit peluh kan
barula ada life...!
hehehe

** lepas ni teringin nk pukol drum
n wall climbing. ;)

2 comments:

raza said...

ya.. tu dia..x ajak..uwahhhh

raza said...

edy, kita xda gmbar ber 2 kan td time akustik ..hehe