Saturday, February 20, 2010

Kenapa Archiday (part.1)

satu perubahan dah aku lakukan utk diri aku
yeaah
bleh kata aku sahut cabaran n mencabar diri aku la
untuk join satu aktviti sosial yang dinamakan
archiday ataupon Archustic
workshop ni untuk bebudak architecture jer

aku ni kan pemalu nk mati
tapi aku buat2 la berani pegi join workshop tue
nak dijadikan citer, bleh plak member aku
last minute cancel nk join benda tue
mampos aku - dalam hati!

tapi aku gagahkan jugak join
1st reason aku join pon sbb aku xjoin waktu diorg
buat kt UKM time cuti semester dlu
soo dis time teringin plak

awal2 pagi dah tercangak
peerrghh xde kawan seh~
naseb la ada sorg
bual2 ngan diorg
mmg aku cuak la biler time kna bercampur gaul sket
aku kan kera sumbang

pastu time pembahagian group mmg berdegup-degup
lpas dah dapat tau tue, perrghh ada 2 ekor je yg aku knal
yg laen tah dari alam mana tah
xpnah pulak nmpk kt kolej
huhu

biler dah keadaan camtue
aku duk membebel-bebel kat kawan aku tadi
mulut ni xhabes2 NAK BALEK NAK BALEK!! (hehehe)
tapi gagahkan lagi jugek
sahut cabaran la katakan

awal-awal tu serius cakap cam bosan
tapi biler 1st game dah jalan
n group kitorg diisytiharkan menang,
rasa excited pon mula merebak dalam diri
hahaha

1 comment:

Anonymous said...

haha..lawak2..itu namenye ko gedix tahap cipan..woitt..x rugi woo join benda2 cmni..i tell u.. xtipu...
tahniah la weh sbb beranikan diri masuk xtvt cmni...chayok3...haha