Sunday, March 7, 2010

BERSEMANGATlah!

tinggal lagi beberapa jam
seblum aku berlepas
pulang ke kl
(ayat cliche!) hehe..

tapi
yang xclichenya
(cliche tu lbeh kurang BASI)
aku rasa amat
bersemangat utk pulang
sekali lagi
yaa
bersemangat

aku pon sedikit pelik dgn perkara ni
slunya, klu nk balek ke KL
mood jadi kureng ok sket
sdeh-sdeh skit
dan pening kepala jugak!

myb inilah ketenangan kot
bila kita tidak lupa pada Tuhan
Allah sebetulnya.

aku bersemangat utk
belajar!
buat assignment dan final project
yang utama!

malas dah nk pikirkan masalah2 remeh
dan mungkin bersemangat
sebab

nnt dah bleh connect to internet dahh
sbb dh apply celcom!
hopefully the connection wont be suck
and working smoothly

jadi
akhir kata
untuk diri aku
minda aku
perasaan aku
bersemangatlah!


LOCATION : ice-room
EMOTICON : typing. hehe

No comments: