Wednesday, March 24, 2010

MAMAT JIWANG

hari ni
pagi ni
aku stay up lagi
sbb kjpgi ada submission
matila..

tapi
aku bukan tu aku nk cakap
walaupon bz
tetap nk curik2 berblogging
yang dh bersawang

hanya tulisan ringan
akan dilemparkan kat sini
sbb xperlu aku nk perah otak
untuk menaip
cukuplah
perahan untuk design aku

dah.cukup.

smbil tulis blog nie
sambil buat design
sambil stay up nie
aku tgh layan
lagu Faizal Tahir, Coba

wlaupon dekat stahun dh dengar lagu nie
tapi tetiber nk layan balek
tatau knape..

mmg
aku ni mamat jiwang
tapi aku layan jugak lagu-lagu laen
cm rock..

cuma
melayan lagu jiwang, aku bertempat ok

contohnya
melayan lagu jiwang
bila
aku penat
dan perlukan ketenangan

melayan lagu jiwang
bila dapat tau
org yg aku minat
or suka
dah ada seseorang
wuu..

melayan lagu jiwang
biler
aku ada kenangan indah
dengan sape-sape..

lagu jiwang
xsemestinya mendayu-dayu
bergantung kepada nukilan lirik sebenarnya

dah.cukup.
nk sambung buat design.


LOCATION : Bilik Tidur
EMOTICON : Working

No comments: