Thursday, June 11, 2009

Dua hari nie..

cuti sem yg pnjg memang membuntukan
plan seblum cuti mmg la mcm2..
nk buat tu nk buat ni.. last2.. hampeh~

aktiviti harian2 aku mcm biasa
tdo lewat pkol 2
bangun pon lewat..
mcm qada balek tido 1 sem.. wakaka

bukan salah aku
salah kedai aa xnk menerima aku sbg pekerja mereka
mungkin tempohnya begitu singkat kot..

tp laen sket aktiviti aku 2hari ni..
2hari lpas, mama aku ckp nk kua gi shopping..
ahh aku ape lagi kan.. mesti a nk follow
pegi shopping dgn mama adalah satu aktiviti yg menyeronokkan
xperlu kuarkan duet. smua ditanggung.. jahat tol..
pg tu pon aku bgn dengan semangat..
pedulik apa kan org nk ckp kua shopping dgn mak..
lgpon bkn slu dpt spend time cmnie..

agak seharian berjalan, ptg tu kitorg pulang..
mlm tu plak aku dh janji dgn housemate aku nk lepak berdiskusi
smpaila pkoi 1 pagi wpon pada mulanya tu aku mcm mls je nk kua
ye ah kaki aku dh penat nk bjlan.. tp pk benda penting kan.. so xpela..

pagi ni plak.. lagi differents..
setelah beribu alasan diberi, setelah selautan halangan berjaya direntasi,
aku akhirnya mendapat hidayah utk kluar berjogging dgn kwn aku..

sblum subuh lagi dh bgn neh.. punya la bersemangat nk bakar lemak aku
lpas tu pegila bjogging.. bajet stamina tinggi la.. baru beberapa tapak berjogging, pancit!!
wakaka...
kwn aku plak dgn bangganya meninggalkan aku.. woi zam ko lari ke jogging..

dh smpai tgh2 track tu rasa mcm nk kol dia je suh amek aku. mengada btol. ah xpe..
baru sket tue.. aku pon kuatkn semangat. jantung aku mesti terkejut hari ni. hihihi.. akhirnya satu trek berjaya dihabeskan dgn jayanya. jauh woo!! penat woo!!

dh hbes jogging p sarapan. hahaha nsb bek terkawal sarapan aku pg tu. klu x terpaksa jogging balek. balek rumah terus aku kemaskan bilik. target untuk transformasikan bilik aku. byk giler habuk. klu timbang brape kilo ah. klu bleh jual kan best.

itu jela aktiviti aku 2 hari ni. best ke xbest. yg penting aku xdela terperap dlm sarang persembunyiaan aku ni. huhuhu.

No comments: