Sunday, June 28, 2009

KNAPER ORG YANG DH COUPLE XNAK NGAKU?

arhaha.. hari ni tajuk posting agak panjang.. bukan agk..
mmg lbeh panjg dr kebiasaan..
adakah karna aku tersangat emo?
huhu haha gugu gaga..

no no no...
anyway.. dh banyak kali dh benda ni terjadi
bukan ape dong

aku pnah la dlu
zaman skolah xkot
start masuk twintech la

aku pnah tanya minah ni
dia ni single ke x..
dia bley cakap dia single..
mula2 tu xkantoi..
ok fine!

tp ternyata kebatilan tetap kebatilan..
dh kantoi la dgn aku
sbb caner tah aku pon lupa sudaa..

lpas tu dia siap bagi excuses
seolah2 bagi dia, xpe pasang dua
woaahh!!

ooopss.. bukan aku nk tackle dia eh!
sekadar bertanya.. utk memastikan...

kiranya persepsi zaman skrg sudah berubah
dunia skrg sudah maju
perempuan pon bleh buat apa yg laki buatkan
yess.. dat was true!

perempuan skrg ni pe kurangnya skill
kecurangan mereka..
oppss sorry kaum perempuan!

tp aku plek kenapakah?
sbb kita slu dimomokkan dgn
perempuan setia, rela berkorban,
serahkan macam-macam(?)
demin chenta..
ohh...

laen plak
ada tu sampai bagi alasan
ala.. bukan nk buat laki..
adoi..

klu something yg buruk jadi kt korg
haa time tu la baru nk cari laki nk
buat laki (suami) kann..

tapi kan
nape la susah sangat nk bgtau status
korang tu..
samada anda tidak bahagia
pasangan tidak menepati selera
xmau merasa malu kerana masih single
(arti kata lain - xlaku)

cuba pikir balek
anda seperti memainkan perasaan diorg
menipu of course la kan
memberi harapan palsu
& bleh mengakibatkan perkara2 tidak
diingini terjadi..

skali lagi..
pe yg susahnya nk mengaku
jikalau anda sudah berpunya?

No comments: