Wednesday, June 17, 2009

THanK You!

skrg ni kan, makin ramai org dh ada blog sendiri.. kiranya blog ni skrg dh lbeh kurg mcm facebook, fster, myspace & sbgnya.. smua org nak jadi glemer, nak dptkan perhatian, nk meluahkan rasa xpuas hati, nk becerita dan nk macm2 lagik..

aku buat blog ni pon, bukan sbb aku tgk org len dh buat blog.. haha no no!
actually aku dh pernah buat blog lama dh.. tahun 2006 o 2007 klu xsilap aku..
tp disebabkan time tu sush mau dpt internet n jarang aku bukak, so aku pon dh terlupa password n even email tu sendiri..

aku ni mmg cepat lupala bab email, id o password ni.. yela.. kkdg password tu dia nak 6digits la, 8 digitsla.. huurrmm.. tp blog2 lama still available cuma xleh nk bukak jela.. sad~

kali ni post ni lbeh kurg mcm ucapan perhargaan.. wahh haha..
xdela.. actually once aku dh buat blog nie, aku anggap blog ni mcm diary aku, soo its tooo secret to share! tp nk buat caner kan.. dh tersebar.. wakaka (perasan).

lpas tu thnx jugkla kpd makhluk2 tuhan yang sexy sbb jd followers aku lagik.. tp please jgn paksa aku utk jd follower korg.. sbb aku xanggap blog ni mcm fster or facebook (watsover) yg leh kita share..

not to forget, yg slu singgah menyinggah kt blog ni sekaligus menaikkan hit counter aku tue.. haha.. lpas tu tinggal comments lagi. cayalah korang!

satu lagi nk ckp, sometime kan sesetengah org slu kutuk2 pasl blog org tu org nie. bagi aku, ske atila dekat diorg tu.. itu hak milik diorg.. klu korg xske, jgnla pegi menyinggah kt blog diorg.. n then klu xpuas hati jugk, buat account blog baru.. tulis apa yg korg nk tulis.. biar bergaduh satu dunia nie.. kehkeh pe aku melalut nie..

harapan aku utk blog nie, biarlah blog ni bertahan smpai la bila2 kan.. (itu incase klu aku xlupa password n email utk blog aku la.. huhu)

No comments: